(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

جای تو فکرو خیالت شبا میاد پیشم با اینکه تو دوری از من بازم دلواپست میشم

آخه عمری که بی تو بگذره چرا ثانیه هاشو بشمارم من بدون تو از تموم لحظه هاش بیزارم

بدون من پر کشیدی أتیش کشیدی به بال من یادمه وقتی رفتی دلت نسوخت به حال من

تو حتی سر بر نگردوندی ببینی که روحم بی تو داره پر پر میشه

قبل تو دلم از این دنیا خون بود بعد تو  از اونم بدتر میشه

خدا می دونه تنها کسم بودی و بعد تو دلم چقدر باید تنها باشه

دنیایی که تو ش کنارم نباشی نباشی می خوام دنیا نباشه

بی تو درگیر تکرارم شب و روزام عین غمه زندگی بی تو تکراری میشه گم میشم بین همه

گرمه ی دستای تو دیگه پیشم نمی مونه بی تو سردو غم انگیزم همه ی فصلام زمستونه

بدون من پر کشیدی آتیش کشیدی به بال من یادمه وقتی رفتی دلت نسوخت به حال من...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
یک شنبه 1 بهمن 1391| 21:30 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§